Două luni și jumătate, atât s-a derulat campania de informare a cetățenilor „Cultura unește comunitatea”, inițiată de Asociația Timișoara Capitală Europeană a Culturii.

Organizatorii campaniei au ajuns la concluzia că demersul lor a avut succes, după ce au calculat că nu mai puțin de 100.000 de timișoreni au văzut afișele din mijloacele de transport în comun.

„Numărul total al celor careau beneficiat de informațiile transmise în cadrul campaniei de informare trece de 130.000 și include câteva mii de persoane, care au văzut afișele pe avizierele ADP, pe cei care au primit pliante și broșuri când au mers la teatru, la operă, la filarmonică sau la muzeu, studenții, care au primit pliante și recomandarea de a transmite informațiile prietenilor și familiilor și aproximativ 4.200 de elevi și profesori. În mediul online, pe pagina de Facebook a proiectului, numărul fanilor a crescut de peste 22 de ori, de la 120, la începutul campaniei, la peste 26.600. Pe site-ul dedicat, lucrurile sunt destul de greoaie: cu o medie lunară a vizitatorilor de numai 4.100 de persoane, nu se poate vorbi despre un portal cu activitate, care să fie căutat de cei interesați”, spune directorul Asociatiei Timișoara Capitală Europeană a Culturii, Simona Neummann.

Activitățile anunțate de asociație pentru acest an includ elaborarea conceptului și a logo-ului candidaturii, dar și organizarea de consultări publice locale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.